Vem jag är.

Hej jag heter karin och jag tänker blogga om alla coola nördiga saker jag upptäcker när jag läser och ser saker. Valet av blogg namn skulle igentligen vara DFTBA, men eftersom det redan var taget (av folk som inte bloggar *hytter med näven åt dem*) så fick det bli DFTBAwesome. DFTBA är ett akromym som står för Dont Forget To Be Awesome som youtube kändisarna John och Hank Green myntade för några årsen.

På så sätt slipper jag terrorisera folk på samma sätt som jag gör nu, men de får reda på sakerna ändå^^. Det är saker som att Draco inte gifter sig med Pansy Parkinson utan men en typ okänd kvinna vid namn Astoria Greengrass, som förövrigt spelas av Tom Feltons flickvän.
DFTBA

Kommentarer
Postat av: siggy

Yay!

Välkommen ner i träsket^^

2012-01-25 @ 19:41:59
URL: http://sigridasresor.blogg.se/
Postat av: Folke

Välkommen till bloggosfären/träsket. Glöm inte att allt du postar måste vara awesome.

2012-01-25 @ 21:43:56
URL: http://perfektfummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0